رامیلارامیلا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات رامیلا عشقم

بدون عنوان

1391/4/5 11:05
نویسنده : مامان زهره
253 بازدید
اشتراک گذاری

رامیلا جونم چندروزی بود که خیلی بیقراری میکردی آخه دوهفته ای میشه که پدرجون مجبورشده شبا هم سرکار باشه و تو این حین شماهم سرمای شدیدخوردی و شبا خیلی گریه میکنی و بیتابی پدرجونم میکنی وقتی هم میبرمت مهد کلا تا ازت میخوام جدابشم میزنی زیرگریه و من که نمیتونم این صحنه رو ببینم سریع میرم چون مربیت هم میگه نباید وایستم زود برم زودتر آروم میشی ولی امروز که بردمت مهد خداروشکر بدون اینکه گریه کنی رفتی بغل خاله معصومه انقدر خوشحالم که خدا بدونه انقدر بامزه ای و بامزه صحبت میکنی که همه اونجا واست غش میکنن همه خاله ها اونجا از شیرین زبونیت میگفتن ماشالله همه کلمه هارو میگی یه موقعهایی هم یه حرفایی میزنی که من خودم میمونم از کجا این جمله رو گفتی مثلا امروز بعداز اینکه از ماشین اوردمت پایین گفتی بعدازظهر بیا دنبالم چشم

الهی قربونت برم با این شیرین زبونیت ولی از وقتی رفتی مهد نمیدونم چرا دست بزن پیداکردی الهی قربون اون دستای کوچولوت بشم من

بهت میگم اسم من چیه میگی مانی زوله میگم عشق من کیه میگی رامیلا جیگرمن کیه رامیلا نفس من کیه رامیلا تو همه چیزو همه کس من هستی واقعا قابل وصف نیست که بگم تا چه اندازه ای دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممممممم

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

I LOVE YOU SO MUCH

عزیز دلم

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ محکمممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)